شب های بارانی

وقتی که هر شب باران می آید و...

رد پایش را جا می گذارد و...

می رود...

وقتی که هر شب به بام خانه سر می زند و...

شیشه ی پنجره را می بوسد و...

می رود...

وقتی که هر شب بوی نمش را در کوچه می پراکند و...

شبنمش را بر روی برگ ها به یاد گار می گذارد و...

می رود...

آن و قت دیگر نمی دانم سر احساسم چه می آید.

سر دلتنگی ام...

سر تشنگی ام...

آن وقت دیگر نه می توانم خوشحال باشم...

و نه ناراحت...

آن وقت دیگر رویش را ندارم

که آهسته بگویم:

خدایا...می شود برایم باران بباری؟...

می دانم باران با من سر شوخی ندارد...

سر ناز کردن هم ندارد...

خودش می داند ناز نکرده،نوازشش می کنم...

پس تبرعه است!

از چیزی می ترسد شاید...

یا ناراحتش کرده ام لابد...

که هر شب وقتی من خوابم،می آید و...

رد پایش را جا می گذارد و...

می رود...

 



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت19:00---16 اسفند 1392
سلام مرسی که سر زدی
پاسخ:چه عجب!


negin
ساعت14:21---5 اسفند 1392
درستش کردم... ممنون
پاسخ:خواهش می کنم!


negin
ساعت22:51---4 اسفند 1392
پاشو بیا تو وبم ببین درسته قالبه یا نه!
پاسخ:خرابه که!


negin
ساعت14:31---4 اسفند 1392
لدفن دوباره کد قالب رو واسم بذار...
پاسخ:باشه...


negin
ساعت12:55---2 اسفند 1392

پاسخ:________


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 اسفند 1392 | 11:7 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.